Logo

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínkyZásady zpracování osobních údajůZpracovatelská smlouva

Platné od: 16. 4. 2025

Tato webová aplikace Nadace Anežka (dále jen „Služba“) je provozována společností Nadace Anežka, se sídlem na adrese Vrbova 642/18, Braník, 147 00 Praha, (dále jen „Provozovatel“).

Používáním Služby souhlasíte s níže uvedenými obchodními podmínkami.

1. Předmět služby

Nadace Anežka je online nástroj pro týmovou spolupráci, správu úkolů, dokumentů a dat. Přístup ke Službě je možný prostřednictvím internetového prohlížeče na adrese www.nadaceanezka.cz. Naše služba je určená výhradně pro podnikatele.

2. Objednání služby

  1. Službu poskytujeme podnikatelům. Pokud jste fyzická osoba, souhlasem s podmínkami potvrzujete, že službu využíváte pro své podnikání, nikoliv jako spotřebitel.
  2. Službu vám poskytneme na základě vaší objednávky.
  3. Smlouva vzniká potvrzením objednávky nebo aktivací služby. Objednávku si vyhrazujeme právo odmítnout.
  4. Při registraci a objednávce uvádějte pravdivé údaje a v případě změny je aktualizujte. Budeme vycházet z vámi zadaných údajů.
  5. Pro využívání Služby je nutné vytvořit uživatelský účet. Uživatel je povinen uvádět pravdivé a aktuální informace. Účet je nepřenosný a uživatel odpovídá za jeho zabezpečení.
  6. Pokud není jasné, kdo službu objednal, za smluvní stranu považujeme podnikatele, z jehož účtu byla služba uhrazena.

3. Rozsah používání služby

  1. Každý si může vyzkoušet službu zdarma v rámci trial verze. Během zkušební doby nebo po jejím skončení můžete přejít na placený tarif – jinak se služba ukončí.
  2. Rozsah služby závisí na zvoleném tarifu.
  3. Tarify lze měnit. Při přechodu na nižší tarif může dojít ke ztrátě dat.
  4. Službu lze využívat po dobu dle předplaceného tarifu. Po uplynutí se služba ukončí.
  5. Funkce služby můžeme upravovat i bez upozornění, zejména kvůli vývoji.
  6. Nové funkce zařazujeme do tarifů dle vlastního uvážení, bez právního nároku.
  7. Pokud nově zpoplatníme určité funkce nebo změníme cenu, dáme vám vědět. Nesouhlasíte-li, můžete službu ukončit po skončení předplaceného období.
  8. Udělujeme vám nevýhradní licenci k užívání služby – pouze po dobu, kdy máte službu zaplacenou, a jen v rozsahu nutném k jejímu řádnému využívání.

4. Práva a povinnosti uživatele

5. Práva a povinnosti Provozovatele

6. Platební podmínky

  1. Cena služby se odvíjí od zvoleného tarifu – přehled najdete zde.
  2. Platí ceník platný v době objednávky nebo prodloužení služby.
  3. Cenu lze zaplatit výhradně platbou kartou online.
  4. Služba je dostupná až po připsání platby na náš účet.
  5. Za každou platbu vystavíme potvrzení a pošleme ho na e-mail z objednávky.
  6. Nejsme plátci DPH.
  7. Služba je placena pomocí opakovaných plateb:
    • Po první platbě vás požádáme o autorizaci pro automatické strhávání.
    • Následně se platba opakuje každých 30 dní, bez nutnosti dalšího zásahu.
    • Opakované platby můžete kdykoli zrušit e-mailem nebo ve svém účtu – potvrdíme vám to a další platby již neproběhnou.
    • Platby se automaticky ukončí i při expiraci karty.
    • Pro obnovení plateb je nutná nová autorizace.
    • Pokud by platba proběhla omylem po zrušení, ozvěte se – ihned to vyřešíme.
    • O případných změnách vás budeme informovat e-mailem.

7. Ukončení služby

  1. Službu můžete kdykoliv přestat používat zrušením účtu v rozhraní. Při ukončení předplacené služby ale nevzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
  2. Při prodlení s platbou déle než 14 dní můžeme účet bez upozornění omezit nebo zrušit.
  3. Službu můžeme ihned omezit nebo ukončit bez náhrady, pokud:
    • ji využíváte protiprávně nebo v rozporu s dobrými mravy,
    • porušujete práva třetích osob nebo naše podmínky,
    • porušujete zákony.
  4. Odstoupení nemá vliv na vaši povinnost zaplatit za již poskytnutou službu ani na odpovědnost za případnou škodu.
  5. Ze závažných důvodů (např. ukončení provozu služby) můžeme službu zcela ukončit s měsíčním předstihem a oznámením e-mailem.
  6. Po zrušení účtu uchováme váš obsah v záloze 1 rok, bez právního nároku. Pokud se nevrátíte, data poté smažeme, pokud se nedohodneme jinak.
  7. Při nečinnosti bez zrušení účtu smažeme data po 1 letech od posledního přihlášení.

8. Ochrana dat

S Provozovatelem uzavírá uživatel vztah podle Zásad ochrany osobních údajů dostupných na odkaz na zásady).

9. Duševní vlastnictví

Služba a veškerý její obsah (kromě uživatelského) je chráněn autorským právem. Uživatel nesmí obsah šířit, kopírovat nebo upravovat bez souhlasu Provozovatele.

10. Náhrada škody

  1. Za nahraný obsah nesete plnou odpovědnost. Neodpovídáme např. za to, že:
    • nemáte oprávnění obsah nahrát nebo ho zpřístupníte neoprávněně,
    • nahraný obsah zasahuje do práv třetích osob,
    • nahraný obsah porušuje zákon či dobré mravy.
  2. Web, aplikace a klientský účet nemusí být dostupné nepřetržitě (údržba, výpadky, zásahy třetích stran). Za škody z odstávky neodpovídáme, ale řešíme je bezodkladně. Pokud výpadek způsobíme my a trvá přes 24 hodin, poskytneme poměrnou slevu – další náhrady neposkytujeme.
  3. O větších plánovaných odstávkách vás informujeme v uživatelském účtu.
  4. Fungování služby závisí i na službách a zařízení třetích stran, za jejich výpadky neručíme. Doporučujeme používat aktuální systémy a prohlížeče.
  5. Pokud zpřístupníte svůj účet třetím osobám, neneseme odpovědnost za případné zneužití, změnu nebo smazání dat. Chraňte svá data.
  6. Data zálohujeme, ale doporučujeme i vlastní zálohy.
  7. Pokud nám porušením podmínek způsobíte škodu, zavazujete se ji nahradit a spolupracovat na jejím minimalizování – včetně nemajetkové újmy.

11. Odpovědnost za vady

  1. Pokud služba, kterou jste zaplatili, neodpovídá dohodnutým podmínkám, můžete ji reklamovat podle zákona. U vad odstranitelných máte nárok na opravu nebo slevu, u neodstranitelných na přiměřenou slevu.
  2. Reklamaci pošlete na info@nadaceanezka.cz.
  3. Uveďte popis vady, o jaký účet jde a jak si přejete reklamaci vyřešit.
  4. Při výpadcích je potřeba s námi aktivně spolupracovat – odpovídat na zprávy, dodat potřebné informace a přístupy nejpozději do 2 dnů.
  5. Neodpovídáme za problémy vzniklé na vaší straně, např. kvůli nesprávnému zásahu, službám třetích stran, útokům, výpadkům internetu, vadnému zařízení nebo neaktualizovanému softwaru.

12. Závěrečná ustanovení

  1. Službu poskytujeme online a stejně tak budeme komunikovat. Pokud zákon vyžaduje písemnou formu, považujeme za ni i e-mail. Doručení nastává odesláním zprávy na vaši e-mailovou adresu uvedenou v profilu, není-li dohodnuto jinak.
  2. Pro poskytování služby zpracováváme vaše osobní údaje i údaje, u kterých vystupujete jako správce. Tyto podmínky proto zahrnují i zpracovatelskou smlouvu dostupnou na odkaz na smlouvu.
  3. Službu můžeme kdykoliv upravit i bez předchozího upozornění, a to i během trvání smlouvy. Pokud změna vyžaduje úpravu na vaší straně, je nutné ji provést pro zachování funkčnosti.
  4. Tyto podmínky můžeme upravit, zejména kvůli změnám zákonů nebo funkcí Freela. O podstatných změnách vás informujeme e-mailem alespoň měsíc předem. Pokud do měsíce nevznesete námitku, platí nové podmínky. Při nesouhlasu bude služba po uplynutí předplaceného období ukončena, přičemž to nemá vliv na dřívější závazky.
  5. Tyto podmínky se řídí právem České republiky. Veškeré spory budou řešeny příslušnými soudy v místě sídla Provozovatele.
  6. Smlouvu lze uzavřít v češtině nebo angličtině; v případě nesrovnalostí je rozhodující česká verze.
  7. Bez našeho souhlasu nelze žádná práva ani nároky vůči nám postoupit třetí straně.